Thursday, August 28, 2008

典型情侣对话?

这是旧同事 Vivian 电邮给我的,可见在谈恋爱时,男方有时是很无奈的!(请用粤语来读)

男:今晚妳想食乜野?
女:是旦啦!!你話事
男:食壽司好唔好?
女:天寒地凍仲食D凍冰冰野...
男:咁去打邊爐啦,天氣咁凍,打邊燼就最正
女:我前兩日先打過,成日打好熱氣...
男:咁去食泰國野或者韓國燒烤好唔好??
女:都話左熱氣啦,仲要我食呢D野,你有冇心聽我講野架...
男:咁去POKKA好唔好??o個度D SET DINNER都幾好食(開始有D無奈)
女:POKKA好多人,唔想排隊男:咁去"鋸排"好唔好??
女:唔想食咁多肉,好肥架..
男:冇人叫妳食晒件"排",或者妳叫碟意粉又或者其他野都得架
女:咁咪即係叫我睇住你"鋸排",我唔食你都唔準食...
男:咁食台灣野好唔好?(有D火)
女:台灣野好多油,好肥架(撒嬌狀)
男:咁去食粥啦(已經開始"發悔氣")
女:天氣咁凍,食粥唔飽肚男:麥記"定"家鄉雞...行啦(江良才盡"發悔氣",明顯已經唔想諗)
女:都話熱氣落..(委屈狀)
男:咁不如妳話事啦,我唔想諗啦...
女:我就係諗唔到食乜先叫你話事,你比D主見得唔得(發脾氣)
男:唔係話熱氣,就話肥,我真係諗唔到仲有乜可以食(爆發了)
女:咁係熱氣、係肥"呀嗎"..我有講錯咩,自己諗唔到就亂發人脾氣(惡人先告狀)
男:咁去"味千"食拉麵好唔好(死狗狀)
女:唔..都好,我要食咖哩拉麵/炸餃子
男:....................(又話熱氣?)
女:仲要食雪糕
男:.....................(又話天寒地凍仲食D凍冰冰野... ?)

3 comments:

愛丁堡.四十不惑 said...

正!可不可link到我的blog?

你文章下方沒有link.

Perng Shyang Teng said...

哈哈,欢迎转载!
我改了一下setting,但还是不太熟悉blogspot(我主要的部落格还是spaces)。若仍旧不行,就用copy & paste的方法吧!注明出处就行了。

愛丁堡.四十不惑 said...

謝啦!